Srednja škola Bol, Bol

> Novosti

Srednja škola Bol putuje u Poljsku!

Autor: Petra Kokeza, 16. 4. 2018.

U petak 20. 4. 2018. počinje nova avantura Erasmus+ ekipe Srednje škole Bol.

Učenice Antea Jerčić ( 2. a ), Sara Marinković ( 2. a ) i Nika  Ursić ( 3. a ) te profesorice Petra Kokeza i Rovena Trivanović putuju na drugi radni zadatak učenika i profesora koji sudjeluju u Erasmus+ projektu Be A Responsible Part in the Digital World of Tomorrow.
                                      Plakati  za predstavljanje:

Petak i subota su rezervirani za razgledavanje Krakowa , a u nedjelju nas čeka prekrasna avantura – posjet Wieliczka Salt Mine-a, glasovitom poljskom rudniku soli. Iz rudnika u gradiću Wieliczka koji se nalazi u blizini Krakowa, sol se kontinuirano eksploatirala od 13.stoljeća do 2007. kada rudnik počinje sa turističkom djelatnošću. Od 1978. godine nalazi se na UNESCO-voj listi svjetske baštine u Europi.

Rudnik ima 9 katova, doseže dubinu od 327 metara i dug je preko 300 km. Za javnost je otvoren tek mali dio rudnika, oko 3.5 km, čije razgledavanje traje nekoliko sati. Neke od najpoznatijih atrakcija su brojne crkve, od kojih je najljepša ujedno i najveća podzemna crkva na svijetu-Crkva sv. Kinge, koje su rudari isklesali iz žive kamene soli. Crkva sv.Kinge oduševljava visećim lusterima od soli, dekoriranim pločicama izrezbarenim od soli te prelijepim oltarom koji je također isklesan od kamene soli.

U nedjelju popodne, zajedno sa ostalim partnerima krećemo prema gradu domaćinu-Rozwienica, koji se nalazi na jugoistoku Poljske. Nastavnici se smještaju u hotel, a učenici kod obitelji domaćina.

Tema radnog sastanka u Poljskoj je cyberbullying koji će se obrađivati kroz kazališnu predstavu, e-book i audiobook. Svi timovi su imali zadatak odabrati neki vid cyberbullying-a i na osnovu njega napisati predložak za kazališnu predstavu. Mi smo se odlučili za Trickery (prijevarom stečene informacije o nekoj osobi i objavljivanje istih bez njenog znanja na internetu).

Prvi radni dan:

Ponedjeljak počinjemo dolaskom u školu u 8.45. Nakon dobrodošlice i razgledavanja škole, predstavljaju se scenariji, slijede rasprava o njima, ručak, odabir scenarija za predstavu, e-book i audiobook te radionice. U 17.15 učenici i nastavnici putuju u Jaroslaw gdje učenici idu na kuglanje, a nastavnici imaju radni sastanak. U 20.05 se kreće busom natrag u Rozwienicu.

Drugi radni dan :

Utorak počinjemo nastavom u 8. sati. Od  9.do 13. sati se održavaju radionice,potom slijede ručak te odlazak na razgledavanje Jaroslaw-a koji uključuje The Underground Tourist Route i istraživanje grada korištenjem aplikacije QR kodova. U 17 sati krećemo natrag u Rozwienicu.

Treći radni dan :

Srijedu započinjemo pohađanjem nastave od 8 do 9 kada slijede radionica posvećena predstavi i igre koje traju do 12.15 kada slijedi ručak u školskoj kantini. Od 13.30 do 17 traje radi na predstavi, e-booku, audiobook-u, izradi rekvizita, pozivnica, postera i probama.

Četvrti radni dan :

U četvrtak u 7.45 putujemo busom u Rzeszow. U 9 sati idemo u posjet radio postaji koja traje do  10.15 kada slijedi posjet lokalnoj tv postaji. U 12 sati se kreće busom u grad  Markowa. gdje u 13 sati imamo organizirani posjet muzeju The Ulma Museum of Poles Saving Jews in World War II. U 14.30 krećemo nazad u školu gdje nas očekuju ručak i probe do 18.sati.

Peti radni dan :

U petak počinjemo s radom u 8. sati. Nastavnici razgovaraju o radnom tjednu u Poljskoj i planiraju sljedeću razvojnu etapu projekta, a učenici pohađaju nastavu. Od 9 do 13 se radi na snimanju predstave, audibook-a i produkcije e-book-a. Zatim slijedi ručak,a u 13.30 kreću prezentacije e-book-a i audiobook-a, pisanje članaka te izvedba predstave uz podršku lokalnih medija, roditelja i gostiju. U 16.30 slijede pozdravi i putovanje prema Krakowu.

Kako se može vidjeti iz gore navedenog plana, naraditi ćemo se, ali isto tako i postati bogatiji za neka prekrasna iskustva, edukacije, osjećaje i nove nas. Uzbuđeni i ponosni na rad, trud i rezultate proizašle iz ovog projekta, jedva čekamo da se odlijepimo od tla i raširimo krila novoj avanturi!

ERASMUS+

ASOO

Centar izvrsnosti SDŽ

e-Lektire

Srednja škola Bol, Bol / Bračka cesta 3, HR-21420 Bol / www.ss-bol.skole.hr / ured@ss-bol.skole.hr