preskoči na sadržaj

Srednja škola Bol, Bol

 > Novosti
Vijesti

TERENSKA NASTAVA - SALONA I ARHEOLOŠKI MUZEJ U SPLITU

Autor: Petra Kokeza, Ines Kraljević, 20. 10. 2023.

Učenici SŠ Bol ovaj su utorak, 17. 10., u pratnji četiri profesora, posjetili lokalitet antičkog grada Salone i Arheološki muzej u Splitu. Krenuli smo u jutarnjim satima autobusom iz Splita. Na ulazu u antičku Salonu dočekao nas je zanimljiv mladi povijesničar, koji nas je proveo kroz najvažnije djelove antičkog lokaliteta, episkopalni centar s ostacima bazilike, amfiteatar te Porta Caesarea. Dok smo šetali predivnim krajolikom naš vodič nam je zanimljivom pričom predočio povijesne i životne okolnosti antičkih stanovnika Salone, te razloge zbog kojih je ista, na koncu i napuštena. Stanovnici koji su napustili Salonu razbježali su se prema jugu, tako je veliki dio njih završio na otoku Braču i tamo se nastanio.

 

Nakon razgledavanja Salone došao je red i na Arheološki muzej u Splitu, najstariju muzejsku ustanovu u Hrvatskoj. U muzeju se čuva veliki dio artefakata pronađenih u iskopinama antičke Salone. Stalni izložbeni postav Arheološkog muzeja u Splitu, smješten u prednjem dvorištu, trijemu, atriju, hodniku i izložbenim dvoranama, materijalni je odraz prošlosti Ilirika, odnosno Dalmacije. U istom tom dvorištu naši učenici igrali su se antičkih detektiva. Naš vodič za njih je pripremio tragove koje su prvo morali pronaći u lapidariju, a potom odgonetnuti zagonetku – tko je ukrao zlato iz hrama? Nakon uspješno odrađenog zadatka, pozdravili smo se s našim vodičem i otišli na zasluženu pauzu prije trajekta/katamarana.




ERASMUS+

eTwinning

Projekt Divlji pijat

RCK

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Agencija za mobilnost

MZO

 

AZOO

ASOO

Centar izvrsnosti SDŽ

e-Lektire

CMS za škole logo
Srednja škola Bol, Bol / Bračka cesta 3, HR-21420 Bol / www.ss-bol.skole.hr / ured@ss-bol.skole.hr
preskoči na navigaciju